Consultanta hoteliera

Pasiunea, experienta si aspiratia catre succes in industria hoteliera sunt punctele forte care ne recomanda. Impreuna putem gasi solutii pentru a depasi diferite obstacole ale afacerii dvs., pentru a creste numarul de clienti si implicit a profitabilitatii.

Nimeni nu este perfect, ci perfectionabil. Prin servicii consultanta oferim posibilitatea de a invata lucruri noi sau constientiza pe cele deja cunoscute.

Servicii consultanta – de ce?

Maximizarea castigurilor si minimalizarea costurilor – aceasta este principala noastra sarcina. Prin inspectarea si verificarea activitatii operationale punem accentul in principal pe calitate si eficienta. Mai mult decat atat; in afara unei analize competente, dezvoltam si un set de masuri adaptate realitatii si va ajutam la implementarea productiva a acestora. Printr-un management profesionist, masuri de marketing inovatoare si un control eficient al costurilor – va sustinem sa asigurati/protejati calitatea afacerii dvs. dar si sa cresteti cifra de afaceri. Prin servicii consultanta veti beneficia de cunostiintele noastre operative dar si experienta acumulata de-a lungul anilor si ce are ca baza colaborarea stransa in principal cu proprietarul afacerii, dar si cu directorii de hoteluri si angajatii acestora.

  • Analiza operationala
  • Marketing hotelier – 7 masuri pentru succes
  • Mystery guest checks

In cazul in care aveti probleme operationale sau economice sau aveti doar anumite obiective ce nu au fost inca atinse, va rugam sa ne contactati. Ajutorul nostru nu este legat de o distanta anume; atata timp cat va aflati in Romania.

Analiza operationala pentru hoteluri

Cum va administrati afacerea?
Aceasta intrebare nu va intereseaza doar pe dvs.

dar si pe angajatii, colaboratorii dvs. sau banca/creditorii dvs. Cu ajutorul unei analize operationale puteti avea o vedere de ansamblu asupra starii de fapt a hotelului dvs. Aceasta nu este insa totul. Identificam masurile adecvate pentru fiecare departament in parte, astfel incat sa maximizam castigurile dar si sa optimizam operatiunile? Prin servicii consultanta definim liniile directoare si standardele pentru imbunatatirea calitatii iar printr-o bugetare pe urmatorii ani putem face o prognoza asupra sustenabilitatii/profitabilitatii afacerii.

  • Controlling
  • Managementul calitatii

Avantajul dvs.

  • veti primi o imagine de ansamblu asupra starii de fapt dar si a potentialului afacerii, inclusiv o prognoza a castigurilor
  • vi se imbunatatesc sansele in cazul unor solicitari de credit dar si in discutiile cu eventuali investitori
  • vom analiza activitatile existente de marketing si impreuna le vom optimiza
  • masurile realiste in vederea sporirii calitatii, starii de amabilitate, curatenie, etc.

Nimeni nu este perfect, ci perfectionabil. Prin servicii consultanta oferim posibilitatea de a invata lucruri noi sau constientiza pe cele deja cunoscute.

Aveti nevoie de asa ceva?
Va stam la dispozitie !

Marketing hotelier – 7 elemente pentru succesul dvs.

Doriti sa practicati un marketing hotelier de succes pentru a va pozitiona si a valorifica mai bine hotelul dvs? 

  • primul pas spre un marketing hotelier modern si in pas cu timpul, este o prezenta profesionala in internet iar in majoritatea cazurilor (nu intotdeauna) un sistem propriu de rezervari.
  • bineinteles ca instrumentele traditionale de marketing raman si ele in continuare valabile, dar ….
  • bineinteles ca sistemele de rezervare (portaluri) gen HRS sau Booking, raman in continuare importante pentru hotelieri, dar ….
  • Doar implementarea masurilor proprii, adecvate hotelului dvs. pot avea intradevar o influenta hotaratoare si de succes. Iar pentru a putea implementa toate acestea este nevoie de un management adecvat a ofertele si o politica clara de preturi.

Elemente centrale ale unui marketing hotelier de succes:

1. Pagina web profesionala
2. Sistem de rezervare propriu (in multe cazuri acesta nu trebuie sa fie unul clasic – gen. IdealHoreca)
3. Prezenta portaluri de rezervari
4. Evaluarea clientilor
5. Aparitiile media
6. Reclama online
7. Managementul tarifelor

Cu un plan de marketing hotelier va ajutam sa ajustati toate aceste elemente intr-o cadru concret de actiune si sa va definiti clar obiectivele hotelului si restaurantului dvs. Prin aceasta veti castiga noi clienti si veti fideliza si surprinde placut clientii vechi – „ai casei”.

Avantajul dvs.

  • Analizam masurile de marketing luate pana in prezent si le optimizam
  • Veti primi suportul necesar in vederea conceperii si implementarii noului plan de marketing al hotelului
  • Veti castiga noi clienti si va veti fideliza si surprinde clientii vechi. Va vor sta la dispozitie expertii nostri in media, optimizare web si designeri web

Experienta noastra – castigul dvs.

Profitati de expertiza noastra, expertiza acumulata intr-o perioada lunga de timp, ce a adus partenerilor si clientilor nostri succes. In primul rand insa, definitorii sunt contactele personale cu partenerii de afaceri, clienti. Aceasta strategie o punem la punct impreuna cu dvs.

Sesiuni de perfectionare

Asteptarile clientilor trebuiesc depasite continuu:
Pentru acest lucru, angajatii dvs. trebuie sa se perfectioneze continuu iar rezultatul va fi, servicii mai multe si mai complete, vanzari mai multe mai multa motivatie pentru angajati.

 

Avantajul dvs.

  • in functie de necesitatile dvs. reale, sustinem sesiuni de perfectionare pe teme specifice cu angajatii dvs., ccea ce-i va motiva si mai mult iar randamentul lor va fi unul crescut
  • cursurile de perfectionare vor fi concepute in functie de problemele dvs.
  • diversele oferte de teme pot fi descarcate si copiate foarte usor

Mystery Guest Checks

Client sau client fidel?
Raspunsul la aceasta intrebare nu il da doar locatia/pozitia sau pretul!

Extrem de importante in acest caz sunt serviciile si ceea ce constientizeaza clientul prin raportul calitate-pret. O mica deficienta, ce poate fi corectata sau evitata, poate fi definitorie pentru o eventuala revevenire a clientului in hotelul dvs.
Un management de calitate, orientat spre viitor poate ajuta mult in asemenea cazuri. Deviza principala este eliminarea punctelor slabe si cresterea calitatii serviciilor. Verificarea calitatii este in acest caz un instrument important, chiar vital. Prin acest gen de verificari se pot evita nu doar asa numita propaganda negativa „din gura in gura”, ci implicit si pierderile de bani.

In multe tari europene, astfel de verificari sunt obligatorii, in special pentru hotelurile de 4 si 5 stele.
De ce sa nu beneficiati si dvs. de asa ceva?

Noi testam, dvs. porfitati !

Se vor testa calitatea si standardul, competenta si serviciile prestate de angajati – toate aceestea vor fi analizate cu lupa si anume, prin ochii consumatorului, a clientului, respectiv a expertului. Astfel de verificari si testari sunt si pot fi definitorii si valoroase pentru un hotel. Avantajul dvs. – puteti intari si valorifica potentialul existent, recunoaste si inlatura in timp scurt deficientele. Astfel un client poate deveni client fidel.

Avantajele Mystery Check

  • Identificarea si optimizarea punctelor slabe ale serviciilor
  • Stabilirea pozitiei hotelului dvs. in comparatie cu concurenta
  • Stabilirea gradului de multumire a clientilor dvs.
  • Identificarea potentialului de cumparare a clientilor dvs.
  • Sustinere in asigurarea calitatii prin stabilire de standarde de calitate
  • Controlul standardului implementat printr-o privire din exterior
  • Castigarea de multiplicatori prin clienti multumiti