Consultanta hoteliera

Pasiunea, experienta si aspiratia catre succes in industria hoteliera sunt punctele forte care ne recomanda. Impreuna putem gasi solutii pentru a depasi diferite obstacole ale afacerii dvs., pentru a creste numarul de clienti si implicit a profitabilitatii hotelului. Consultanta hoteliera  este solutia pentru dvs.

“Pretuieste angajatii mai mult decat clientii; acestia la randul lor vor avea motivatia necesara sa pretuiasca clientii asa cum se cuvine” (Richard Branson)

Consultanta hoteliera – de ce ?

Ati investit sume mari de bani intr-un hotel si rezultatul inca nu este pe masura asteptarilor?
Sunteti proprietarul unui hotel si nu sunteti multumit de cum “merg lucrurile”?
Aveti un hotel de a carui potential sunteti convins dar care inca nu a confirmat?
Anumite departamente din cadrul hotelului dvs. nu isi fac treaba cum trebuie?
Aveti clienti nemultumiti?
Doriti sa mariti numarul de clienti?
Doriti sa va pozitionati mai bine in piata ?

In concluzie aveti cam aceleasi probleme ca multi alti  investitorilor din domeniu si aveti nevoie de consultanta hoteliera. Prin experienta acumulata in cei peste 19 ani de activitate in domeniul turismului, suntem solutia viabila pentru hotelul, restaurantul – intr-un cuvant  afacerea dvs.

Relevant este ca punem la dispozitia intregul nostru know-how precum si resursele necesare pentru a ajuta proprietarii de hoteluri sau pensiuni in vederea cresterii si/sau eficientizarii  afacerii. Acestea pot fi avantaje ce va vor diferentia de concurenta!

Motivatia noastra este succesul dvs !

Profit maxim - costuri minime !

19 ani in domeniu turismului si 12 ani de asistenta si consultanta in hotelarie – va pot oferi:

  • multa competenta si experienta
  • concepte adaptate la practica de zi cu zi
  • supraveghere a activitatii tuturor departamentelor
  • identificarea punctelor slabe pe departamente si remedierea acestora
  • propuneri/solutii realiste si imediat implementabile
  • programe de training de vanzari si marketing hotelier

In consecinta, scopul este unul singur si anume potentierea profitului prin minimalizarea costurilor.